E m m a -

Katten tvättar sig

Hejhej :)
Jag har just hittat mitt lösenord till flickr så nu har jag hittat lite parisbilder (som i och för sig redan finns på min dator). Jag har även fixat snö som faller här på bloggen, men jag själv stör mig lite på den... kanske tar bort den senare.

Det är superdimmigt ute! Försökte få bild på det, men det syns inte när man ser genom kameran. Utan kamera ser man hur otroligt dimmit det är... Knäppte några bilder på Tiger istället, eftersom han låg så sött och tvättade sig på pläden i fåtöljen. Här är två bilder på den söta lilla katten:

Jag har suttit och gjort tre stycken armband med hjälp av lite pärlor jag fick när jag fyllde år, en sorts tunn ståltråd och magnetlås. Det blev bra faktiskt! Lägger upp bilder på dem ikväll.

Apropå ikväll, ska vi göra en jättegod efterrätt som heter Gino (receptet hittar du här!). Det är frukt (vi kommer ha jordgubbar, kiwi, mango och banan) med riven vit choklad över, som man sedan sätter in i ugnen. Jättegott! :D Och så blir det hemmagjort Thai-mat. Kyckling med jordnötssås och färska vårrullar. Mums! :D

Nu ska jag börja måla på min Twilight-målning, så vi hörs ikväll!
Hejdå sålänge!

Ps. Ingen missar väl Melodifestivalen ikväll?

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag kommer inte missa den ;)



LYCKA TILL MED MÅLNINGEN :D

2009-02-07 @ 17:19:08
Postat av: Linnéa holm

Hej emma! jag tycker att du har en JÄÄTTE fin och mysig blogg :D den har jätte fin layout och jag gillar det du skriver :D puss och kram på dig <3

2009-02-07 @ 18:08:05
URL: http://linneauh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0