E m m a -

Breaking Dawn som film

Godmorgon!
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men jag får väl hitta på någonting... Ja! Jag kan måla på Twilight-tavlan! Det ska jag göra!

Jag läste på Twilightsweden att Breaking Dawn ska bli film (detta är inte säkert, det kan ju ändras). Den ska börja filmas 2010, men vad händer i så fall med Eclipse? Den är ganska viktig ändå! De kommer ju inte hinna filma den... Inte för att jag har någonting emot att Breaking Dawn kommer så snart, det är jag jätteglad över! Men eclipse då...? Vad tycker ni?

Jag hoppas i alla fall att de filmar eclipse också! :) Jag kom på en sak förresten. Man kan ju tycka att de engelska boktitlarna inte har någonting att göra med innehållet i boken, men det har de ju! Jag förstår helt klart varför de heter som de gör, även om min förklaring skulle bli lite flummig, men förstå kan man göra utan att kunna beskriva på ett bra sätt :D

Men nu ska jag äta  frukost, jag får skriva mer senare!
Hejdå så länge! :)


---------------------------------------
Uppdatering: Fanny sade just att de spelar in Eclipse samtidigt som New Moon, så de hoppar inte över den! Skönt!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Eclipse spelar de ju in samtidigt som New Moon, det är klart de inte kan hoppa över den!!!

2009-02-09 @ 11:10:59
Postat av: mills

Såklart dom ska spela eclipse! Dom ska spela New moon och eclipse samtidigt för att Robert och alla dom andra vampyrerna åldras ju IRL så dom måste skynda på, för det får ju inte synas på bild att dom åldrats haha ^^



Jag såg din twilight bild, alltså OMG! får jag bara säga en sak JAG HATAR DIG! haha nejdå, men fan vad snyggt, ska du måla av dom andra böckerna också? Så snyyggt!

2009-02-09 @ 18:53:13
URL: http://oasislove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0