E m m a -

Bilder från Kungsberget

Hejhej!
Bloggen har varit ur funtkion så jag har inte kunnat blogga sedan igår kväll. Haha, jag blev jättestressad och irriretad, det är så roligt att skriva här!

Nu har jag i alla fall lagt in bilderna från Kungsberget på datorn. Här är de:

Fanny skär i den vita chokladen med plastkniv. Bitarna var väldigt stora, som man kanske ser.

Fanny vid bordet där vi satt. Haha hon gillar inte denna bild :P

Detta såg ut som värsta oranga solnedgången med skidglasögonen på (orangetonade).

Haha typ bara Fanny på alla bilder! Men hur kul är det att ta kort på sig själv?

Gammelbacken hette denna. Vi åkte i den hela tiden, utom ett åk då vi åkte i någon annan skum backe.

Jag ser ut som en teletubbie när jag åker skidor (jag är den i blå jacka).

Denna bild föreställer Fanny under en skrattattack efter att vi ramlat i liften.

Hur som helst, nu är det helg! Det känns helt sjukt för i måndags var vi lediga och det känns inte som om vi var i skolan i tisdags. På onsdagen åkte vi skidor, vilket kändes som en söndag. Det gjorde att torsdagen kändes som en måndag och detta som en tisdag... Kort vecka helt enkelt, hehe. Imorgon är det onsdag, fast på riktigt är det lördag... weird...

Planer i helgen är i alla fall plugga, åka till Kista Centrum & kanske måla på Twilight-tavlan, det går ju lite segt med den just nu.

Nu ska jag fortsätta läsa bloggar, vi hörs senare!
Hejdå så länge! :-)

Kommentarer
Postat av: Fanny

haha skrattar fortfarande



ja, jag har bara bilder på dig ;)



btw. jag läste tele-gubbe igen XD

2009-02-13 @ 21:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0