E m m a -

Äntligen lov!

Godmorgon!
Snart ska jag åka till Kista och köpa väskan :-) Vet inte riktigt vad jag ska göra sedan. Jag kan knappt fatta att det är lov, det är så skönt.

Just nu är jag förresten lite irriterad. Jag brukar titta på en serie på veoh.com, men nu när jag sökte på den serien hände ingenting. Den är typ borta, jag fattar ingenting. Alla avsnitt kan ju inte vara borta, det är ju som youtube, vem som helst kan lägga in... Om man är medlem. Tror jag. Det är så skumt! Men jag får väl göra någonting annat. Som att åka till kista. Jag, jag ska göra det nu. Vi hörs senare :-)
Hejdå så länge!

Twilight hihihi <3<3


Kommentarer
Postat av: Fanny

Det är så sköönt! men du jag kom på att vi har den där idrottsuppgiften till efter lovet!



2009-02-21 @ 21:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0