E m m a -

Aldrig mer Twilight på bio

Hejhej
Detta är så sorgligt, kan inte sluta tänka att jag aldrig kommer se Twiliight på bio igen. Bara på hemmabion, men det är ju inte samma sak! När den kommer ut på DVD kommer jag kolla varje dag <3

Idag har jag i alla fall varit i stan. Jag var där tolv, så gick vi till Cityakuten för att Fanny skulle ta en spruta, sedan gick vi och hämtade ut biljetterna till Twilight. Sedan satte vi oss på Waynes Coffee och gjorde idrottsuuppgiften plus åt lunch. Sedan gick vi och såg Twiligiht med Linnea och... oj, jag vet faktiskt inte vad hon heter, förlåt :S

Nu ska jag plugga kemi, men jag vet att jag inte kommer få någonting gjort... Skriver mer senare!
Hejdå så länge :)

Kommentarer
Postat av: Fanny

SÅÅ OTROLIGT SORGLIGT!



Men du har iallafall hemmabio, det har inte jag!!!

2009-03-01 @ 11:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0