E m m a -

Abella

Godmorgon!
Just nu vet jag inte om jag ska vara glad eller ledsen. Glad för att vi ska få hem en liten gråvit kattunge men ledsen för att jag tycker synd om Debbie som har kattungen just nu. De fick lilla Abella förra fredagen men nu har hennes lillebror blivit så allergisk att han var tvungen att åka till akuten igår! Så nu vill de att vi ska ta hand om kattungen så vi ska hämta den idag. Men pappa är i USA och skeptisk till detta så vi får se om han vill att vi ska behålla den. Just nu har vi den bara så länge, bara för att rädda Debbies lillebror typ... Men jag hoppas att allt fungerar med Tiger och Pappa och allt sånt där! Det kan ju också ta ett tag för två katter att vänja sig vid varandra.

Men vi får höras senare, nu måste jag göra mig i ordning för att åka till Jakobsberg och hämta Abella... :-)
Hejdå så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0