E m m a -

Abella & Tiger

Hejhej!
Det går ganska bra med katterna, de kan sitta på samma matta och så, men för det mesta är det morr och fräs men ibland är det lugnt. De satt en och en halv meter ifrån varandra och tvättade sig, hehe. Lilla Abella verkar stormtrivas i alla fall! Skönt. Men jag blev lite sorgsen nyss. Det känns som att vi sviker Tiger, men vi vill ju att han ska ha en kompis och vi måste ju hjälpa Abella... Hon har ju ingen annan stans att ta vägen, stackaren.

Nu ska jag och lilla missen sova tror jag, hon bor i mitt rum, hihi. Vi hörs imorgon, då får ni se hur det gick att sova i samma rum som den lila busan, hähä.
Godnatt!
 
Den bästa Twilight-parodin jag någonsin sett, hihi!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jo den var faktiskt as-skön, älskar den! Mycket hög kvalité på filmen, alla var jättelika =O Proffsig koreografi. Men inte lika bra som den riktiga filmen förstås =)

2009-02-18 @ 21:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0