E m m a -

Vinterland!

Hejhej!
Huuu, vad kallt det är ute! Och snön bara yr och är överallt. Allt är vitt, hihhi. Jag gick omkring som en ihoptryckt påpälsad boll som såg jätterolig ut när den speglade sig i fönsterrutorna. Men jag antar att jag inte ska säga någonting, Fanny har väl typ minus trettio grader där borta i South Dakota? Haha.

 

Ajajaj min nagel har gått av förresten, alldeles för långt ned så nu blöder det. Jag blev svimmig, hahaha! Herregud jag måste verkligen klippa naglarna, man kanske inte borde ha långa naglar om man hatar blod och sånt? Ska nog klippa dem ikväll. Alla utom den nageln som bara sitter fast i ena hörnet. Och blöder (blödde). AJ!

 

Men nu ska jag plugga naturkunskap. Skolkatalogen har kommit förresten. Jag ser ut som en mupp. Med dålig hårdag. Men sånt är livet!
Hugs ♥

PS. Jag har inte fått Fannys paket än, buhuuu. :'( Bajskorvspost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0