E m m a -

Stan

... jag glömde ta bort utskriften med Annas blogg från skrivaren. Den låg kvar där när jag gick! Hahaa... Anna, har du möjligtvis fått fler läsare sedan igår? I så fall var det min förtjänst :P Haha, skoja...

 

Nu ska jag snart packa ihop en liten väska med pengar och sådant, för snart bär det av till stan för att träffa Anna. Ska nog ta med kemipapprena... Åh, båda katterna ligger så sött här i soffan och sover! Guuulligt!! Fast Abella har halvt öppna ögon. Ungefär sådär som man hade när man var liten och familjen skulle komma in och väcka en med frukost på sängen när man fyllde år, fast man egentligen inte sov. Nu sover jag nog oftast när det händer... hehe.

 

Men nu ska jag fixa lite här i mitt rum, skriver imorgon tror jag!
Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0