E m m a -

SNÖ

DET ÄR EN MASSA SNÖ UTE!!! SÄKERT MER ÄN EN DECIMETER!! ÅÅÅÅHÅÅ NU KOM JULKÄNSLAN!! Bilder i eftermiddag. Surely.
Hugs ♥
Uppdatering: (webbdesign)
Buhu, läraren tror att min gubbe är en michelingubbe :( haha... Lektionen har typ inte ens börjat, eller så ska det inte ens vara lektion. Vi kanske bara ska fila på våra gubbar. I så fall är jag klar... jaja, får väl läsa bloggar då!

Åh, läntar tills när jag kommer hem, då ska jag se sista avsnittet av stolthet och fördom (bääästa filmen/serien!). Det är helt klart min favoritbok efter Twilightböckerna. Eller kanske ligger de lika, den är sjukt bra. Och filmen. Den fem timmar långa från nittiotalet då alltså, den nyare är inte alls lika bra. :)

Kommentarer
Postat av: Emmelist

tack för din röst! vad händer idag då?

2009-12-15 @ 08:55:30
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: M I K A E L A

jag vill också ha snö!!!!!!!

2009-12-15 @ 09:06:42
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0