E m m a -

Nöff Nöff



Hejhej!
Huuga vad kallt det är här i detta frostlandskap! Jag har just varit och vaccinerat mig mot svininfluensan också, men min arm gör inte ett dugg ont. Haha, får se hur det är imorgon, det är säkert då det kommer. Hoppas att jag inte blir sjuk... Fast en pluggdag hemma skulle ju inte skada med tanke på att jag ligger efter lite... fast det är inte precis kul att vara sjuk.

Idag hade vi ju "jobbintervju" på engelskan. Hela gruppen som skulle intervjua mig var borta, så läraren fick intervjua mig och killen som de också skulle ha intervjuat. Det var lite svårare än en elevintervju tror jag, hehe... Dessutom fick jag inte "jobbet". För jag hade aldrig praoat eller någonting. Dumma skitskola den där kunskapsskolan. BÖRJA ALDRIG DÄR, ni därute! GAH.

Nu sitter jag i alla fall här med lite glögg och frysta jordgubbar, hihi. Fast glöggen tog slut... det var inte mycket. Jordgubbar finns det kvar i alla fall. Men nu ska jag skriva på labredogörelsen!
Hugs

Kommentarer
Postat av: M I K A E L A

frost! det var svinkallt i morse!

2009-12-02 @ 19:08:40
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/
Postat av: LIENE

Vackra bilder<3

2009-12-02 @ 20:50:27
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0