E m m a -

Lucia!

Stör mig så mycket på det där med att Lucia måste vara blond. Dumt nordiskt påhitt :) Hon är ju italienare.

 

Ååååh, jag blir så arg! Jag orkar inte med min segdator! Det blir inga bilder förrens jag slutar vara arg på den, hehe. Jag orkar verkligen inte, vet ni hur seg den är? SJUKT! Jaja, i alla fall. Lucia idag, då ska man vara glad... :) Vi gick upp vid åtta (bara jag och mamma i och för sig) och tittade på slutet av luciamorgon och åt lussebulle & pepparkakor. Det snöade ju igår förresten! När jag gick hem från centrum snöade det jätemycket! Fast det höll ju inte precis i sig. Suck.

 

Igår var jag och pappa i centrum alltså, för att han hade sagt att han skulle köpa ett par skor med platt sula (eftersom att annars blir musklerna försvagade och inaktiva) och vi hittade faktiskt två par. Lägger upp bilder senare, när jag som sagt inte är arg på min dator längre.

 

Åh, Tiger är så sööööt, han ligger här bredvid mig och sover upp och ned igen. Tihi. Men nu vill mamma ha sin dator.
Hugs ♥

 


Har jag inte varit väldigt sur i bloggen på sistone? Jag blir nästan trött på mig själv. Får väl försöka orka med min dator...

Kommentarer
Postat av: carrolina

sv; usch nej det är aldrig kul att plugga! :P

Men ha en bra kväll ändå, kram

2009-12-13 @ 19:57:59
URL: http://blondincc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0