E m m a -

Lights



Hejhej!
Jag såg att det är invigning på ungdomens hus här, så det ska vara fest, men jag vill inte gå själv så jag får väl fråga runt.

Snart ska jag skriva rent mitt CV och Cover letter till engelskan, sedan skriva på labredogörelsen till kemin. Inte det roligaste, men ibland måste man ju :)

Det snöade ju lite idag förresten! Såg det när vi gick in i aulan för att lyssna på den där politikern (var han det?) som pratade om HIV&Aids. När vi kom ut snöade det inte längre. Så typisk..! Det är första december, för guds skull!

Men nu måste jag nog börja plugga... suck. Jag är hungrig...
Hugs ♥

Kommentarer
Postat av: LIENE

Här kommer det också snöa snart:) Men egentligen vill jag inte ha snö.

2009-12-01 @ 18:23:32
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0