E m m a -

Leeeeedig!

Godmorgon, godmorgon
hör fåglar sjunga glatt
godmorgon, godmorgon... går den ens så? Haha...

 

Jag är i alla fall sjuuuukt utvilad, har sovit tolv timmar inatt. Behövde nog det efter den här veckan. Äääälskar att vara ledig när ingen annan är det, hihi, man är helt ensam och det är så skönt! Är hungrig dock så ska fixa lite frukost snart. Ska spela The Sims 3 också, har inte gjort det på skitlänge. Fick lust att göra världens finaste hus, hihi. Sedan ska jag kanske gå till stinsen och se om jag hittar andra halvan av mammas present (kul det där lät...)
Hugs

 

PS. Tiger och Abella ligger här och sover. Tiger ligger upp och ner på golvet och Abella ligger här bredvid mig med hakan sådär gulligt mot soffan. Naaw... man skulle nästan ta kort....

Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

GUD va skönt att känna sig utvilad:)

2009-12-11 @ 12:16:51
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: carrolina

Hej fin blogg du har!:)

Vad har du för kul planer för idag då? KRAM

2009-12-11 @ 12:39:37
URL: http://blondincc.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du börjat med labbrapporten? Jag är ganska så lost på uträkningarna just nu ... :S Kommer du ihåg hur man ska räkna ut energin på 1 mol? jag får bara ut 0,24 mol :(

2009-12-11 @ 18:34:55
Postat av: Emma

Mitt namn försvann från kommentaren

2009-12-11 @ 18:35:45
URL: http://music4liife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0