E m m a -

Leave out all the rest

When my time comes
forget the wrong that I've done
help me leave behind some reasons to be missed
don't resent me
and when you're feeling empty
keep me in your memory
leave out all the rest
leave out all the rest.


Linkin Park. Har haft den på hjärnan hela morgonen... suck!
Kemiprovet gick bra, sista frågan var rätt svår, men svarade på halva i alla fall. Får se hur det går... heh. Fick ett röstmeddelande från Anna under provet som lät "Vem är det jag håller på å ringer upp..?" hahha...

Nu börjar snart webbdesignen, sedan är det lunch, sedan fysik där vi ska ha läxförhör och jag har inte pluggat (fast man behövde inte plugga). Sedan håltimme, sedan naturkunskap där det också var en läxa vi skulle ha gjort, men jag har bara pluggat kemi. Fast han kollar inte ens vad man svarat. Menmen.

Nu kan jag börja blogga med bilder igen! Jag har tid! Tjoohoo!


Kommentarer
Postat av: M I K A E L A

jag har nightmare before christmas soundtrack på hjärnan ^^ börjar bli lite enformigt XD

2009-12-10 @ 11:43:19
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0