E m m a -

I'm seventeen!

Heeej!
Nu är vi hemma igen (några timmar sedan egentligen) efter en 70 mils bilresa. Snacka om att man var svag i benen, hehe. Har spelat sims såklart, hehe, eftersom jag fick den nya expansionen. Jag är en liten sims nörd. Men jag spelar inte så ofta faktiskt...

 

Nu har jag blivit inspirerad att göra fint i mitt rum (undrar om jag fortfarande är inspirerad imorgon..?) så jag ska försöka mig på det imorgon.

 

Så nu är man sjutton år också (detta hände igår för de som inte vet när jag fyller år)... fick en massa fina saker! Tack allihopa! Sedan har jag fått en avi från posten för Fannys paket har kommit, hihihi! Ska hämta ut det imorgon, jippiiiie, undrar vad det är!

 

Oj, jag kanske borde koppla in äppeltelefonen och se om den fungerar? Hihi. Hörs imorgon! :)
Hugs ♥

Kommentarer
Postat av: M I K A E L A

grattis i efterskott ;D

2009-12-30 @ 14:20:01
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/
Postat av: Fanny

åååå vad glad jag blev att det kom fram, var riktigt orolig där ett tag. Skickade det samtidigt som min julklapp till Matilda och de kom fram innan jul!!



Hoppas verkligen att du gillar det!



HAPPY NEW YEAR BTW!!!

2010-01-01 @ 05:57:46
URL: http://acustergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0