E m m a -

Home

Hejhej!
Nu är jag hemma igen efter övernattningen hos farmor och farfar med Magda. Ojoj vad argt mitt förra inlägg var, haha. Har lugnat ner mig nu, hehe. Folk har olika åsikter. Men det måste ju ändå vara så att Tove är bättre än Calle? Alltså, verkligen. Sedan beror det ju på om man gillar deras stil, men hon är ju helt klart talangfullare än honom, det måste ju ändå stämma.

 

I lördags, hur som helst, gick vi ju på koncert (fiol) på koncerthuset och sedan gick vi runt lite i stan på NK och på julmarknaden i kungsträdgården. Hittade en elefant till min samling som farmor köpte åt mig, hehe. Den kostade tio kronor. Sedan satt jag och Magda och spelade kort och spådde med kort hela kvällen. Idag gick vi till Livgardet (heter det så?) och tittade på hästarna i stallet där och lyssnade på en liten föreläsning om "Beridna Högvakten". Sedan hem igen, spelade lite spel, åt kanderade äpplen och åkte sedan hem :)

 

Åh, jag ska köpa den där monkiklänningen den nittonde! Eller, i alla fall någon gång efter den nittonde... Wiih! Hihi, tiger ligger här bredvid mig och ser ut som ett tuffsigt lejon, så söt. Vi klippte tovar på honom nyss. Hans päls är verkligen lång och besvärlig, hehe. Fåglar är tydligen inte rädda för honom längre! Hahaha... Men nu ska jag skriva på labrapporten.
Hugs ♥

Kommentarer
Postat av: M I K A E L A

tove är bättre! synd att hon var tvungen att lämna :/

2009-12-06 @ 23:05:16
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0