E m m a -

Friiiiiday I'm in love!

Hejhej!
Jag har inte orkat sätta på min dator, så det blir ingen bild idag. Om det inte funkar att ladda upp någon gammal bild på mammas dator som jag använder nu. Fast den verkar faktiskt ha någonting emot min kamera. Inga bilder från min kamera går att ladda upp på bloggen, men allt annat fungerar... hm...

 

... näe, det funkar fortfarande inte! JAG TYCKER ATT DATORN OCH HUMLA (kameran) KAN REDA UT DET HÄR NU SÅ ATT JAG SLIPPER LIDA! Hehe... allvarligt, det börjar bli lite jobbigt här!

 

Kommer inte blogga i helgen, eller kanske lite, men jag ska ju inte sova hemma på lördag och jag kommer väl vara borta i stort sätt hela lördagen och lite av söndagen. Kul kul. Sedan blir det bilder, hihi!

 

Åh, vad jag vill ha den där sammetsklänningen från Monki... *snyft*. Hoppas hoppas hoppas att den finns kvar när jag får mitt studiebidrag den nittonde! Man vet ju aldrig faktiskt...

 

Det var en kille som gick in i min onda arm idag! AJAJ. Men nu ska jag läsa lite bloggar!
Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0