E m m a -

Digitalt mikroskop



Heeeej! God jul i efterskott! :) Jag fick världens bästa julklappar, hihi. Kanske ska göra en lista? Ska se om jag får med allt. Fick bland annat skivan "The Resistance" (wiie), en äppeltelefon, twilight-grejer, ett digitaltmikroskop, presentkort... Bilderna ovan är från mikroskopet. Man ser bilden i datorn, sedan kan man ta kort. Det här är en sax (haha man ser de små hårstråna på som man inte ser annars) och den nedersta är garn. Man kan dock zooma in mer. :)

Sitter just nu i köket här i Umeå och vi ska väl äta lunch snart tror jag. Ojoj vad lätt det är att skriva på pappas dator. Men nu ska jag nog fortsätta titta i mikroskopet. Vi hörs!
Hugs ♥


Kommentarer
Postat av: jelena

fin blogg!=)

2009-12-25 @ 15:43:10
URL: http://saavurdic.blogg.se/
Postat av: M I K A E L A

vad coolt med mikroskopet :D

2009-12-25 @ 20:59:38
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0