E m m a -

26 December

Hejhej!
Tänkte skriva en julkappslista, men vem är egentligen intresserad av vad jag fick i julklapp..? Struntar i det. I övermorgon fyller jag 17 förresten! Undrar vad jag får, hihi. Grattis i efterskott till Emma också som fyllde år på julafton! Hoppas hon ser det här. :)

 

Haha, nu sitter Ramses här och stirrar på mig med stooora, lysande, gula ögon. Just det, Ramses och Bosse är våra kusiners katter. Nio år är Bosse tror jag i alla fall, vet inte hur gammal Ramses är. :)

 

Snart ska vi ta en sväng på stan och kika på mellandagsrean och imorgon blir det att hälsa på morfar på äldreboendet också. Stackarn. Har inte träffat honom sedan han flyttade dit. Skriver mer imorgon kanske!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack! :D och Grattis i förskott!! :D

2009-12-27 @ 16:23:43
URL: http://music4liife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0