E m m a -

Torsdag - Thursday - Jueves

Hola! Slutade skolan halv ett idag, hihi. En störande sak är att jag inte har hittat någon som har lunch samtidigt som jag! Det betyder att jag måste äta själv! ;( Haha, det ska nog gå bra. Jag hittar väl någon snart ändå.

Nu blir det här ett skolblogg-inlägg, men ändå... Jag hade min första webbdesignlektion idag! Det verkar jättekul, verkligen! Vi ska använda massa proffsiga program, hihi. Vi gjorde en jätte "fin" hemsida. Helt vit och högst upp står det "Det här är min webbsida.". Wooow... Hehe. Men det blir ju bättre (får vi hoppas) när vi fortsätter. Det enda vi skrev var ju:
<html>
<head>
<title>Emmas sida</title>
</head>
<body>Det här är min webbsida.</body>
</html>
tror det var så vi skrev, kan vara lite fel. Det där hade jag ju redan listat ut själv hur man gör i och för sig, haha, men det är inte precis allt vi ska lära oss.

Imorgon är det i alla fall gatufest, som vi kallar det, här i "återvändsgränden". Grannarna släpar ut bord på gatan och äter middag tillsammans. Jättekul! Fast vi ska äta kräftor så jag undrar hur mycket jag kommer få i mig, jag är så petig, hahahah. 

Biologiläxan, haha, vi ska skriva en saga om Nina och Niklas (Kväveatomerna) och deras resa genom kvävets kretslopp. Fniss. 

Vi hörs!
Kittelfjäll

Kommentarer
Postat av: Fanny

Slutar ni då varje torsdag?!! haha, den där läxan låter som något man gjorde i femman hahaha ;D



sv. SJÄLVKLRT!!! hosthost

2009-08-20 @ 18:30:08
URL: http://acustergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0