E m m a -

Spanjoren!

Heej!
Hehe, våran mattelärare var sjuk idag så en annan rolig lärare kom in och körde upprop och sedan sa han "Jag skulle bara ropa upp, nu får ni fuska eller vad ni vill, hahaha". Vi hade alltså två mattelektioner direkt efter varandra och efter den ena timmen bestämde jag mig för att åka hem och äta lunch. Lite lyxigt enligt mig, brukar aldrig kunna göra det och sedan komma tillbaka. För jag var tvungen att komma tillbaka på grund av infomötet om Spanienutbytet.

Vi fick massor av information, till exempel att vi ska hämta "våran spanjor" på flygplatsen den elfte september (creepy datum, eller?). Det blev en tjej som ska bo hos oss (blev lite lättad, hehe) och hon heter Amaia. Det ska bli hur kul som helst! Alla kommer göra en massa roliga saker och sedan blir det kanske fest i slutet av veckan.

Här är två jätteroliga bilder på Abella, och en inte lika rolig, men söt. De togs när hon kom till oss, alltså när hon var tre månader. Hihi:




Kommentarer
Postat av: Mikaela

ååååh, vilken söt katt :D

2009-08-26 @ 18:47:37
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/
Postat av: Fanny

naw såå himla gullig!!! Fett kul med spanjoren!!!! Muss u btw ;D

2009-08-28 @ 07:04:15
URL: http://acustergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0