E m m a -

Mot Estland!

Hejhej! Jag skriver ifrån mormors dator här i skärmnäs, detta får bli ett kort inlägg för om en kvart måste vi iväg. Det fick bli Estland istället för Norge eftersom det regnar hela veckan i Norge och det är sol i Estland. Så nu ska vi dit! Jättekul ska det bli, har aldrig varit där. Finns tydligen massor av badplatser och en nationalpark och Tallinn, huvudstaden är tydligen ungefär som Gamla Stan i Stockholm, jättefin.

Hahhaa, det var så kul, vi kom in till Nisse som låg och sov klockan kvart över tio och sade "Nisse, du måste gå upp. Vi ska till Estland. Nu" Han ba "Vaaaa???" Jag vet vad jag skulle ha tänkt; "eh... drömmer jag eller?".

Men nu ska vi som sagt åka! Byebye! Hörs efter Estland, kanske, för sedan ska jag iväg till Kittelfjäll!


Kommentarer
Postat av: "emma"

sv: okej, nice ^^ hoppas att det blir kul :)

2009-08-03 @ 19:28:29
URL: http://music4liife.blogg.se/
Postat av: Fanny

hahhaha!!! MISS U!! <3

2009-08-05 @ 07:50:59
URL: http://acustergirl.blogg.se/
Postat av: Fanny

sv. ja det var ngt sadant men ar inte saker. Vi kom inte dit for bilen gick sonder trakigt nog men det finns annat kul att gora hihi :D



Haha jag forston att det maste ha varit ngt sadant med tanke pa att du inte namnt ngt om utomlandsresa haha... :)



Jag tankte pa dig harom dagen nar de spelade Love story pa radion :D Min vardfamilj alskar country musik och har ngn country kanal pa men det gor inte mig ngt eftersom de spelar taylor swift typ hela tiden hehe :D



Btw, har du hort att Rechell Lafevre (stavning?) inte ska spela victoria i eclipse? KA-TA-STROOOOF!!!!



MISS U <3

2009-08-10 @ 01:18:12
URL: http://acustergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0