E m m a -

Kväller

Hejhej!
Ska börja göra mig i ordning snart, tänkte försöka somna lite tidigare än vanligt. Eller, åtminstone lägga mig och läsa tidigare. Jag har nämligen engelska dubbeltimme första lektionen, heeh... seeegt.

Förresten, har jag berättat att vi ska få hem en spanjor som ska bo hos oss i en vecka? Det har jag säkert, men i så fall har jag glömt det. Det ska hur som helst bli jätteroligt! Undrar om det blir en kille eller en tjej... helst tjej, hoppas det var det jag kryssade i, hehe... Det var det nog. Imorgon är det infomöte om det sedan ska vi fotografera oss så att de kan skicka bild på oss... tror jag. Vet inte om det är därför vi ska fota oss, men jag antar det. Vad annars, liksom?

Förresten, jag lär mig ingenting på webbdesignen hittills, hur sjukt är det? Hahaha... Jag kanske skulle kunna läsa lite på webdesignskolan på internet och ligga före. Vilket jag i och för sig redan gör... men ligga mer före vore ju kul. Men nu ska jag göra mig i ordning, vi hörs!
Godnatt!

Det fanns jätteroliga storkbon överallt i Estland, hihi. Fick en close-up :-)

Kommentarer
Postat av: anna

Vad ska du göra på dagen på lördag? Kan inte du hjälpa mig med en ny design nån dag också? :D

2009-08-25 @ 22:47:58
URL: http://froedis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Med mig är det bara fint :)

Vad har du för dig då? :)

2009-08-26 @ 01:58:12
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: Nanna

Vilken söt header!

2009-08-26 @ 10:41:06
URL: http://nannahelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0