E m m a -

I'm home!

Tere! (Kände för att använda estniska igen, hehe)
Nu är jag hemma från skolan, gud vad jag är trött. Hade glömt hur det var. Första gången jag slutar fyra sedan jag började. Äta lunch fick man ju göra själv också :( Ingen har samtidigt, baaajs!

Halv sju har vi gatufest här ute, men det har jag ju berättat om. Hur som helst så regnar det lite, så vi vet inte riktigt hur vi ska göra, haha. Men det blir nog på någons utedäck (vårat eventuellt) eller i någons vardagsrum. Vi har ju ett väldigt stort vardagsrum (de har tagit bort väggar tror jag) så det blir nog där. Vi får se. Kul ska det bli i alla fall!

Är mina rubriker en liten gnutta tråkiga, eller? Heh... måste få ideer.

Men nu ska jag skriva om Nina och Niklas resa genom kvävets kretslopp (gaah...). Fniss. Varför känns det som om jag går i lågstadiet? :)

Redigerade en bild från Kittelfjäll. Lite effekt med orange istället för blått... :P

Kommentarer
Postat av: Fanny

hahhahaha för att det var det man gjorde i lågstadiet xD



Du är BÄST på att uppdatera nu!! Fanny like!!! :D <3

2009-08-21 @ 20:05:51
URL: http://acustergirl.blogg.se/
Postat av: Fanny

hahhahaha för att det var det man gjorde i lågstadiet xD



Du är BÄST på att uppdatera nu!! Fanny like!!! :D <3

2009-08-21 @ 20:06:25
URL: http://acustergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0