E m m a -

Goodnight!

Hihi, nu är gatufesten slut. Gatufesten som faktiskt var på Martin och Ulrikas altan. Haha. Det var ju faktiskt bättre, alla satt vid samma bord. Hur mysigt som helst. Det är så störande att ha på sig mascara för länge föresten, den börjar kladda. Piss. Nu måste jag få av den kletiga geggan från ögonfransarna och sova. Sooova... zzZZzzZZzzzzzZZZzz... det ska bli skönt, hehe. Snacka om att man är trött efter att bara ha suttit där på den stickiga filten som kliade så otroooligt mycket på benen för jag hade bara tunna strumpbyxor. Haha, känner att jag går in på lite detaljer här...

Nu ska jag sova!
Godnatt! :-)

Kommentarer
Postat av: Fanny

sv. ja OOOOOBESKRIVLIGT!!!!!!!!!

2009-08-22 @ 08:09:08
URL: http://acustergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0