E m m a -

Vitsippa


Nu har jag kommit hem igen. Efter skolan var jag inne på Kicks och köpte ett läppstift faktiskt! Ett mörklila typ (se bilden). Jag tycker min hand ser så rolig ut på den bilden. Jag tänkte inte ens på att jag gjorde sådär med fingrarna...

Jag sitter och tittar på något konstigt program på Tv 4 Guld. En sån där brittisk sere som heter Tillbaka till Aidensfield. Det är lite övernaturligt, haha! Nej, men faktiskt, det innehåller magi, i alla fall i det här avsnittet. Vodoo-magic ;] Hehe. Men nu ska jag fortsätta titta, hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Vill du bli veckans blogg?

sv; jo har haft skola idag :P

2009-04-17 @ 17:27:47
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0