E m m a -

Jag som bebis och gammal dam

Haha, jag har hittat en jätterolig sida där man kan ladda upp en bild och så gör de om den till typ gamling, 50 % Apa, osv. Jättekul! Här är alltså jag:

haha, kul va? Kicka här för att göra det du med! Förresten, den där bebisbilden är ju lik mig när jag var bebis! ; ] Coolt...

Nu har jag förresten nyss varit i centrum och köpt två grejer på H&M. Men dem får ni se senare för batteriet på kameran tog just slut. Haha, Nisse sitter och pratar högt i rummet bredvid (han vet inte att han pratar så högt, han har headset och pratar med sina kompisar på skype) och han säger massa konstiga Counter Strike fraser som jag inte fattar ett dugg av...

Men nu ska jag städa lite, hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0