E m m a -

Uppspelt!

Halloj :] Nu står jag i vid en dator i korridoren i skolan. Det är faktiskt ganska tyst, eftersom det är lektionstid. Min engelskalektion är inställt för att vi har prov nu efter lunchen. Nationella. Vet inte om det är hör- eller läsförståelse... Men det kommer gå kanon, det gör det alltid, hihi :]

Jag har sjukt tråkigt dock, vet inte vad jag ska göra... inga fler blogginlägg att läsa, allt jag kan göra är väl att skriva, antar jag? Tråkigt... Vet dock inte vad jag ska skriva om... Jag kan ju alltid skriva om hur otrolig uppspelt jag är! Vi ska ju få se den preliminära New Moon trailern på tisdag/onsdag! Underbart! Jag kommer att gråta och jag kommer inte kunna hålla mig tills den 20:e november. Ärligt talat, november?? Why??

Jag är otroligt uppspelt för en annan anledning också, hihi. Imorgon åker jag ju till Mallorca! Jag har ju inte varit utomlands sedan Paris för ett år sedan. Då åkte jag ju med mamma och Nisse åkte med pappa. Nu ska vi byta. :] Jag måste köpa en väska och ett par sandaler i Spanien. Då blir väskan och skorna unika här i sverige, hihi. Nästan unika i alla fall, det kan ju faktiskt hända att någon annan har dem, haha. Men nu har jag nog ingenting mer att skriva om så vi hörs väl ♥


Kommentarer
Postat av: Fanny

sv. jodå, om du tänker efter så vet du exakt vad det betyder. Titta en gång till :D om du inte kommer på så berättar jag xD



Jag vet de är verkligen supergulliga men såklart man blir avis!!! snyft DET SKA JU VARA JAG ISTÄLLET FÖR SALENA!!

2009-04-29 @ 14:31:34
URL: http://acustergirl.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L A ♥

Tack vad glad jag blir:D



Har du soligt hos dig?

2009-04-29 @ 15:26:21
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Fanny

AAAAA LÄNGTALÄNGTALÄNGTA!!!!!

2009-04-29 @ 15:52:22
URL: http://acustergirl.blogg.se/
Postat av: lina

åh, det är så tråkigt när man verkligen inte har någonting att göra, och bara längtar efter lite nya blogginlägg att kommentera!

2009-04-29 @ 17:29:01
URL: http://discosadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0