E m m a -

Update... :*]

Hej! :]
Idag har farmor och farfar hämtat upp katterna och imorgon åker vi iväg till Åre! :) Jag har lagt upp packningen på sängen, fast jag vet inte riktigt vad man ska ta med sig... :S Jag brukade ha bra kläder men nu har jag ingenting längre för jag har växt uuur! Gaah! Får ta med lite random saker helt enkelt...

Jag mår mycket bättre idag. Jag är frisk helt enkelt. Yes! Men jag har liite hosta och snuva men sånt brukar ju sitta i ett tag. Usch, just nu sitter jag och har damm i halsen så jag kan inte sluta hosta! Hatar sånt. Men nu ska jag titta på Anime, hihi, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ha det så kul i Åre!!!!! <3<3

2009-04-04 @ 21:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0