E m m a -

Trötta ögon

Ojoj, mina ögon. Att sitta så här länge framför datorn, mina ögon hatar det. Jag har letat som en galning efter fakta om Salvador Dali men utan resultat. Bah. Får väl klara mig med böckerna jag har lånat. Hungrig är jag också, hoppas det blir middag snart!

Jag har inte skrivit mycket alls på uppsatsen ju... jag har inte orkat. Jag är så slö, mina ögon orkar inte stirra på datorskärmen så här länge! Imorgon får ögonen stå ut längre för då måste jag råplugga inför inlämningen på tisdag. Varför gör jag alltid så här mot mig själv? Och inte minst mina ögon!? Jag är så dum! Men nu måste jag sluta skriva för mina ögon orkar inte mer, haha.

Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

Samma här!!!! varför?! vi måste skärpa oss!! det var verkligen första gången vi bestämmer oss för det ironi xD

2009-04-19 @ 22:55:06
URL: http://acustergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0