E m m a -

The Shins - Australia

Godmorgon höll jag på att skriva... Första inlägget brukar börja så, men nu är ju klockan fyra nästan, haha! Jag och mamma har varit nere i centrum och tittat på/köpt lite saker. Först tittade vi på en cykel, min blev ju stulen. Hittade en hur fin som helst! Vit med blommönster som knappt syns! :) Sedan köpte vi lite nagelsaker och ett täckstift till mig. Och en yogamatta! En alldeles underbar rosa yogamatta <3 Hihi, jag ska köra lite yoga nu efter lunchen. Ganska sen lunch, hehe. Vi håller på att göra vårrullar.

Senare ikväll (vid sju eller åtta typ) kommer Sofia och så ska vi se på skräckis! Huuuuwa huwa! The messengers ska vi se. Och äta massor av godis :] Men nu måste jag äta, vi hörs! Lyssna på en bra låt förresten (ett av mina favoritband):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0