E m m a -

The Messengers

Skräckis. Huuu! Den var läskig, men inte jätteläskig faktiskt. Rädd blev man dock, haha. Men det var en bra film :] den får.........
faktiskt fyra cupcakes! Haha, den förra filmen fick också det, men ändå!

Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna sova nu, rummet är huur varmt som helst, så jag får öppna fönstret. Usch. Vi hade nästan inget godis faktiskt, men massor av chips, haha. Såna där vinägerchips och vanliga potatischips. Gillar inte såna där typ sour cream onion, med smak som man mår illa om man äter för mycket av det. Men nu ska jag öppna fönstret, sedan måste vi sova... godnatt! Om man nu kan säga god natt, jag kommer förmodligen inte sova gott efter detta, haha.

Kommentarer
Postat av: Fanny

haha jodå det gjorde jag! det är en mjuk skräckfilm haha! Men den är sååååååå bra!!! <3<3<3

2009-04-19 @ 01:59:05
URL: http://fillefjonkan-n.bilddagboken.se
Postat av: E L E N A

Dagens fråga: Vad är din favorit glass? =)

2009-04-19 @ 10:01:21
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0