E m m a -

Muntlig redovisning!

Godmorgon! Nu ska jag snart till skolan och hålla muntlig redovisning i fyra minuter,  sedan efter svenskan får jag gå hem. Jag har alltså bara en lektion idag! Känns faktiskt lite onödigt att gå till skolan då, men redovisningen måste man ju göra... :] Och sedan kan jag plugga spanska när jag kommer hem!

Alltså, jag är sjukt glad att det finns en Twilightklubb på biblioteket! Det ska bli sååå kul att komma dit! Undrar om någon jag känner är där... det är det nog :] Men nu ska jag nog sluta skriva om jag inte vill missa bussen så vi hörs! ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag är där xD

2009-04-23 @ 11:57:35
URL: http://acustergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0