E m m a -

MOT ÅRE!

Godmorgon!
Idag är jag på topphumör, hehe! Om man bortser från att jag har ett stort blåmärke på övre delen av låret. Jag ska berätta, det gjorde ONT! Here goes:
Nisse stod på taket och kastade en boll till mig, men den kom lite för långt bort så jag backade efter den och så snubblade jag baklänges på en ganska stor sten och ramlade. Jag kunde ha slagit huvudet rätt hårt i asfalten, men det gjorde jag inte som tur var. Men en smal sten som stack snett uppåt ramlade jag såklart på, så den kom på mitt lår och det gör jätteont!! Till och med när jag går. Aj!

Haha. :] Nu ska vi äta frukost, packa färdigt och sedan åker vi iväg mot Åre! Jag kommer uppdatera bloggen i Åre också förhoppningsvid, för pappa har med sin dator, men kanske inte precis varje dag. Ska lägga in bilder också (om det går) :]
Åh, jag vill så gärna ta med hela Twilight-serien! Jag vill bara stoppa ner dem i väskan så att jag har dem i Åre, men det är lite osmart, haha. Men nu ska jag äta, jag är jättehungrig... Vi hörs kanske idag, annars imorgon! Förhoppningsvis... :D
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0