E m m a -

Linn är rolig...

Halloj! Lördagen har äntligen kommit! Och gud så varmt det är! Jag har gått runt i korta jeansshorts och linne och typ blivit stekt. Det var ju nästan plågsamt varmt i solen, men skönt! Mamma, pappa och grannarna Martin och Ulrika har röjt med gammalt skräp och kört till tippen med det. Medan jag var lite barnvakt åt Linn, Martin och Ulrikas lilla tvååring. Hon är supersöt, hihi.

Vi hittade en gigantisk spindel, som jag lägger upp bild på ikväll. Konversation:
Linn: (pekar på spindeln) den kan äta upp min hand!
Jag: Hehe, det tror jag nog inte Linn....
Hon är väldigt rolig, men vilken tvååring är inte det? Nu ska jag och Nisse handla för mamma & pappa är upptagna, så vi får höras senare! Kram ♥ På bilden nedan är knoppar från bland annat rosenhagtornsträdet, äppelträdet & krusbärsbusken. Intressant fakta va? Haha, inte precis... Men nu vet ni någonting onödigt... det är också kunskap, haha.... ; ]

Kommentarer
Postat av: Fanny

JA DET VAR SUUPERVARMT!!! Jag solade i bikini hela förmiddagen xD

2009-04-25 @ 23:49:40
URL: http://acustergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0