E m m a -

The Climb

Hejhej! Just nu borde jag egentligen plocka upp kläder från mitt golv, men jag kunde inte hålla mig ifrån att blogga, hihi. Jag måste ju bara berätta om våran jobbiga idrott! Okay, here goes:
Lektionen började vid liftarna i väsjöbacken och det första vi skulle göra var att springa. Vet inte riktigt hur långt, det kanske var någonstans mellan 2 och 3 kilometer. Det gick jättebra faktiskt! Men sedan skulle vi gå med stavar upp för väsjöbacken och sedan ner igen. Tre gånger. Och emellan gångerna skulle man jogga ett varv som inte ens var en kilometer, men ändå liksom! Man blev trött! Sedan i slutet av lektionen hade vi tydligen brottom, men då var jag och Fanny högst uppe på backen och skulle precis ta oss ner för sista gången. Då hade de som inte ens gjort tre varv börjat gå hem så vi antog att det var brottom. Det var det inte... skumt. Sedan var det ju bara vi kvar där, hihi. Så fick skjuts av någon anledning! Han sa att vi verkar ha förbättrat våran kondition sedan i höstas. Snarare tvärt om för min del. Men jag tycker att han har missuppfattat det där, jag menar, jag har ju inte ens dålig kondition? Eller nu har jag kanske det eftersom jag inte har sprungit sedan i höstas men det går fortfarande jättebra för mig att springa (bevisades idag). I höstas hade jag dock inte dålig kondition, så jag irriterar mig på att han har fått för sig det! Vi visade inte ens våran kondition då! Och har fortfarande inte gjort det! Men vecka 20 ska vi ha konditionsgrej (springa fyra varv runt edsbergsparken/en del av den) och då ska han få se! Mohahah! Nejmen allvarligt, jag måste bevisa att han har fel! Han har verkligen totalt missförstått allt! Han tror att jag aldrig konditionstränar men jag gör det hela somrarna och mer, han tror att jag har dålig kondition, men det har jag inte. GAH! Haha, det där lät nog lite väl självsäkert.... de som känner mig fattar!

Wow, vilket otroligt tråkigt inlägg! Jag lovar att skriva ett roligare senare... Btw, denna låt är väldigt bra tycker jag! Även om det är Miley Cyrus... :)

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A ♥

Jag må då säga att det var rätt fin himmel, men jag har redigerat bilderna en del med, såååå lila var den inte:P Men gillar ljuset.



Ha en fin kväll :D !

2009-04-28 @ 20:48:55
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Fanny

DET VAR JOBBIGT! han plågar oss verligen!

Jag gillar låten men inte videon, den är lite skum tkr jag xD

2009-04-28 @ 21:55:32
URL: http://acustergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0