E m m a -

Har varit ute

Hejhej! Jag kom hem vid åtta eller halv åtta ungefär tror jag, efter att ha varit ute sedan efter skolan. Jag kom bara hem snabbt för att hämta pengar, sedan mötte jag Anni i Sollentuna Centrum för att jag skulle titta lite efter sommargrejor. Hittade dock inget, så vi stack iväg till donken för klockan blev mycket. Den var väl 6 - halv 7 nån gång då. Sedan hamnade vi i Helenelund, men vi stack hem igen, haha.

Nu ska jag hjälpa Anna med hennes blogg! Älskar sånt, det är därför jag valde webdesign i skolan. Längtar tills den kursen börjar!

Fick förresten reda på att jag inte behöver städa idag, hihi! Eller, egentligen borde jag göra det... hm... ska nog lägga in lite kläder i garderoben i alla fall.

Jag såg ett par supersöta skor på Lindex förresten! Vill ha! Typ mörkblåa ballerina med små blommor på och snörning. Gulliga! Men nu ska jag fixa Annas blogg, vi hörs! : ]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0