E m m a -

Har fixat Fannys blogg!

Nu har jag fixat Fannys blogg! Hon kommer ju skriva om sitt liv i Custer sedan när hon åker dig för att vara utbytesstudent i ett år! Kommer bli superkul att läsa! :]

Just nu sitter jag och lyssnar, lyssnar, lyssnar på denna Jens Lekmans låt som jag lade upp i förra inlägget. Den är så bra! Jag blir såå glad när jag lyssnar på den! Videon är ju lite skum, en snöboll som äter kläder... Haha.

Men nu ska jag nog sova, godnatt! ♥

Black Cab                                                              Headern till Fannys nya blogg, bildlänk.

Kommentarer
Postat av: Fanny

ÅÅÅ den blev så fin TACK! igen...vet inte hur många gånger jag har sagt det :D



den äter bilar också glöm inte det xD



Godnatt!!

2009-04-25 @ 01:03:38
URL: http://acustergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0