E m m a -

Hannah Montana The Movie

Jag kunde bara inte hålla mig, haha. Jag kände mig tvungen att se den! Nu har jag sett på fredagsfilm, då var man nöjd, haha... nej, jag är inte nöjd. Jag vill ha Ben & Jerrys, men Nisse "är inte sugen på glass"! Gaah! Jag får väl gå och köpa en bara till mig själv då! Hmpf! Nu går High School Musical på teve också men jag orkar inte titta :] Jag är inte precis ett HSM-fan om man säger så... Jag har satt på ljuslöst. Svenskt tal på såna filmer, one word; horrible. Men nu ska jag fixa och trixa med lite saker, så vi höres senare! Buh bye! Oh, vänta! Filmen får betyget............
Fyra av fem cupcakes! Wow! ;]

Kommentarer
Postat av: Fanita

OMG jag vill verkligen se den!!



ha det bra Emita xD

2009-04-17 @ 23:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0