E m m a -

Björnen!

Nu kom jag nyss hem och tänker sitta framför datorn ett litet tag innan jag börjar med pluggandet. Har man 42 vänner på bilddagboken som lägger in typ 20 bilder per dag måste man nästan logga in hela tiden, haha! Sedan blir det 100+ olästa blogginlägg på bloglovin om jag inte är inloggad på tre dagar, så jag måste! Sedan måste jag uppdatera min egen blogg också :)

Förresten är Twilight nominerat till 8 av 10 priser på MTV Movie Awards! Det börjar typ klockan tre på natten/morgonen så man får sova till tre och sedan titta. Den 31:a Maj. Kuuul! Hoppas de vinner ALLA priser, hähä!

Titta förresten på bilden nedan! Någon som känner igen från Twilight? Okej okej, jag vet att såna björnar är typ jättevanligt, men jag blev såå glad när jag såg de överallt nu efter att jag blivit Twilight galning! När jag var inne på ICA i Åre förresten så fanns det typ ett märke (tror det var så) som hette Bella Italia. Jag blev jätteglad! Haha, alltså, ni vet restaurangen som Bella och Edward äter på i första boken/filmen? Den heter La Bella Italia. I alla fall i boken, i filmen heter den någonting äckligt... Hah. Men nu ska jag skynda mig så att jag kan plugga sedan! Vi hörs :)

Denna träbjörn såg jag alltså någonstans på väg från Åre i söndags. Den stod utanför en grill/kiosk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0