E m m a -

Ajdå!

Men guud vilken dålig uppdatering det har blivit här i bloggen! Jag orkar inte blogga just nu tydligen... Men jag ska skärpa mig, att blogga är ju bäst! :]

Tiger ligger här bredvid mig och det låter nästan som han snarkar, haha. Han är rolig han. Imorgon ska vi lämna över katterna till farmor & farfar som ska ta hand om dem över påsklovet medan vi är i Åre. Tack för att ni ville  ta hand om Abella också! Annars hade det blivit kattpensionat för hennes del... det hade hon nog inte gillat, haha.

Jag tänkte just på att jag måste kunna blogga i Åre. Det måste jag ju! och lägga in bilder! Oj då, nu tar snart batteriet slut på laptopen... hm... var är laddaren?... Haha, strunt samma! Självklart ska jag blogga i Åre, hihi.

Igår gick jag och mamma (båda förkylda) ner till malmvägen och köpte glass. Min hals var jättedum mot mig igår, ont gjorde det av allt rosslande. Blä. Jag köpte i alla fall den där nya glassen, Lemon Age, och den var helt underbar! Hård isglass (inte mjuk som typ Twister... åh när jag skrev Twister så tänkte jag på Twilight) med citronsmak och två små godisar i som typ skulle föreställa ekollon. Haha. Värsta perfekta sommarglassen! Även fast det inte var sommar igår. Men det var såå soligt! Det var såå varmt i solen! Jag satt där ute på däcket med ansiktet riktat mot solen (haha, desperat vill-ha-solbränna-stund). Jag har fått ärva ett par leopardmönstrade strumpbyxor av mamma, de är hur söta som helst! Dem till min denimklänning blir übegulligt!

Men eftersom jag är sjuk idag igen (dumma, dumma feber) så ska jag försöka sova lite till. Även om jag inte är trött. Vi får höras senare. Vet inte hur många som fortfarande läser min  blogg, nu när jag har uppdaterat så dåligt, haha. Läsarantalet har helt klart sjunkit i alla fall. Typiskt... :( Jag vill ha läsare... "Kanske dags att blogga oftare då?" Ja. :P
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Fanny

KRYa PÅ DIG!!!!!!!!!!!!

2009-04-03 @ 10:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0