E m m a -

21 grader i skuggan!

Hejhej! Jag har inte fått blogga förrän nu... Mamma och pappa sa "nej, nu ska du plugga matte"... suck... Men jag tog lite pauser från matten och då fotade jag! Haha.

Nu är det alltså söndag. Söndagar är sorgliga. Dagen innan skolan börjar igen, hah! Man måste gå och lägga sig tidigare och sedan nästa morgon ska man upp halv 6, i alla fall jag. Måndag är ju våran ända hela skoldag också! 8.20 till 16.00. Plus idrott näst sista lektionen... Oj! Jag ska ju hålla presentation i svenskan imorgon också! Det hade jag totalt glömt bort! Herregud! Nu blev jag nervös... Men det kommer att gå bra ;]

Det var 21 grader i skuggan idag förresten! Och 24 i solen... jag solade, pluggade matte och åt  glass, hihi. Fast det blev inga glasskulor för skopan var av plast och funkade inte. Den vi hade igår som var i disken idag, var av metall (?). Men nu ska jag titta på anime, godnatt! ♥


Kommentarer
Postat av: Fanny

sv. Nopp! they are mine xD hehe beställde du två eller en?



JAG HADE OCKSÅ GLÖMT DET!!! SHIT!!!





2009-04-26 @ 20:12:09
URL: http://acustergirl.blogg.se/
Postat av: Fanny

sv. hehe okej, jag köpte två xD

2009-04-26 @ 20:46:37
URL: http://acustergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0